Grizuella.blogg.se

Du vill va mig OCH ha mig!

Filmkväll

Publicerad 2014-05-21 16:29:00 i Bilder

 
Cha cha bloggen! Idag tänkte jag bujuda hem Skiptorre på lite filmkväll och snacks. Så jag har varit och storhandlat i matbutiken. Vagnen var jättetung så det var som att gå på gympa eller träna. Som vanligt kollade alla på mig och såg avundsjuka ut. Jag hörde folk viska "hur kan hon äta chips och ändå ses så smal ut?" Någon annan sa "Wow vilken fin kropp". Men jag brydde mig inte så mycket. Jag köpte även något hemligt som jag inte kan berätta än, jag vet liksom inte hur mycket jag kan berätta för er... kommer ni hålla det hemligt kära läsare?
 
Rösta gärna om vad du tycker om min blogg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Grizuella

Instagram: Grizuella Mail: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela