Grizuella.blogg.se

Du vill va mig OCH ha mig!

Skola

Publicerad 2014-05-23 16:10:00 i Allmänt

 
 
Idag gick jag till skolan. Jag har inte varit där på några dagar eftersom jag sjukanmälde mig. Jag behövde några dagar för att möblera om mitt rum <3
 
Som vanligt fattade jag inte vad läraren babblade om men jag försökte anstränga mig och låtsas som om jag fattade och såg smart ut så att Jakob skulle tycka om mig. 
 
Som tur var så hade jag full ladd på mobilen och en godispåse med mig så jag klarade att vara på en hel lektion. Skiptorre var på alla lektioner och hon antecknade allt, jag ska kopiera hennes papper hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Grizuella

Instagram: Grizuella Mail: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela