Grizuella.blogg.se

Du vill va mig OCH ha mig!

7 frågor och svar

Publicerad 2013-01-08 13:21:00 i Bilder

 
Idag tänkte jag svara på era fråga som ni skickar till mig heltiden. Jag förstår att ni vill veta allt om mig...
 
Hur gammal är du?
Hej! Asså jag är typ, vadå? 15-25 år eller nått.
 
Vem är din idol?
1D!!!
 
Har du någon pojkvän?
Någon? Asså jag har typ 3-4 pojkvänner. Jag måste ha många för att få hjälp med att bära mina tunga väskor!
 
Röker du?
Nej, usch!
 
Vad jobbar du med?
Asså ursäkta men vilka tråkiga frågor :S
 
Hur många kompisar har du?
Skämtar du med mig? Den här intervjun suger!
 
Hur mycket är 9*9?
Men asså hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Grizuella

Instagram: Grizuella Mail: [email protected]

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela